KEEP
CALM
AND
CATCH
MY
DREAM

海外(澳洲)申請香港無犯罪紀錄良民證 (澳洲移民)

By | 20:18 請按廣告以支持本站!
當要申請移民的時候, 澳洲就要求你出示你住滿12個月的國家的police check/police clearance.

澳洲的police check很容易申請, 只要網上申請, 繳費就會寄到你家.

而香港的香港無犯罪紀錄良民證, 就比較複雜.

如果你人身在海外, 可以怎辦?

需要的文件:

網上已列明若你是海外申請人應該需要什麼文件:
https://www.police.gov.hk/ppp_tc/11_useful_info/cert_no_crime.html


簡介而言, 首先你要你要有一封由immigration發出的request for police check證明你是被要求申請無犯罪紀錄良民證.

我的例子: 在申請Partner Visa時是不會有這封信的. 你要等到immigration看你的case後email給你發request for police check證明, 那你就可以申請.

有了這個request for police check證明, 你就要去打指模, 你可到

1. 警局
2. 中國領事館 (AUD$30 四個工作天, 急件會更貴)
打指模.
以上收費是西澳珀斯Perth, 其他州可能有不同

中國領事館會給你墨水盒及紙張, 你就努力的練習印十隻手指及手掌. 若你是在中國領事館辦, 四個工作天後, 你就可以到中國領事館會拿取指模文件.

然後在上面的網址下載申請表及其他表格.

最後而最重要的就是, 你可以把全部文件寄到你香港家人的地址, 讓他們幫你辦手續, 又或者你直接把所有文件寄到香港警務處.

我選擇寄給家人, 原因是

1. 比較保障, 起碼清楚知道文件到達香港而非不知所終
2. 若家人親自去香港警務處, 可以去排隊辦理手續 (香港灣仔軍器廠街一號警察總部警政大樓十四樓「無犯罪紀錄證明書辦事處」), 完成後有收據編號, 憑收據編號之後可以打電話詢問申請情況 (網上說四個星期內會寄出香港無犯罪紀錄), 收據亦可上載到immigration證明你已在辦理文件

我家人29/8在警務處辦了手續, 27/9我托家人打電話問進度, 他們說16/9已寄出香港無犯罪紀錄良民證到澳洲. 所以說警務處18天 (13個工作天)已寄出香港無犯罪紀錄良民證到澳洲. 

希望這些資訊可以幫到大家.

你可能對這有興趣:
澳洲結婚申請 手續及費用錦囊 - 只要AUD$700就辦好婚禮!
申請澳洲伴侶簽證Partner Visa 820/801注意事項
又或者:


欲支持本站或覺得此篇文章有用, 請按一按在右邊(桌面)或下面(手機)的廣告~ 感謝!



Newer Post Older Post

9 comments:

  1. 你好 想問經中國領事既指膜打印 有成功拎到香港既無犯罪紀錄嗎? 因為今日去領事館整既時候佢話曾經有香港人去打既時候發現同香港既唔一樣(因為係加埋成隻手打落去) 所以想知Blog主有無成功到 唔該哂

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你好, 我已成功申請香港無犯罪紀錄

      Delete
  2. Hi
    我今日開始交Visa 491既document
    想問一下 你係去 45 Brown St, East Perth WA 6004 果個領事館都搞?
    係咪就唔洗booking 就咁行入去搞話想打指模做香港police check就可以嫁喇 唔洗帶野證明澳洲要求我搞香港police check?

    因為我如果唔upload HK police check證明就去唔到下一頁 要我寫原因
    你係未upload哂所有document就收到request for police check 個email? 定係唔upload齊 填個原因佢先email你個request for police check?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你好, 因為我是申請visa 820, 跟你不一樣. 根據上文: 在申請Partner Visa時是不會有這封信的. 你要等到immigration看你的case後email給你發request for police check證明, 那你就可以申請.
      我是遞交了application, 然後他們審查後才給我發email, 這我才有request for police check證明
      而領事館, 沒錯是上述地址.

      Delete
  3. 想問下你舊年申請良民證等咗幾耐?睇警務處網上面話四禮拜之內,但好似從舊年開始因為香港政局好唔穩定好多人申請緊移民,良民證申請量都增加咗好多,唔知宜家佢哋仲能唔能係四禮拜之內開出個良民證?
    我啱啱申請咗良民證,好似宜家仲因為疫情,香港郵局都停咗到澳洲嘅air mail,只留surface mail,都唔知幾耐澳洲immigration先至可以收到香港寄黎個份良民證…

    ReplyDelete
    Replies
    1. 請問你知唔知寄去澳洲移民局個地址呀?因為連我個中介都唔知,搵DHL寄又攪勁耐,佢system好煩

      Delete
    2. 你好, 我在上文補充了少許東西: 我家29/8人在警務處辦了手續, 27/9我托家人打電話問進度, 他們說16/9已寄出香港無犯罪紀錄良民證到澳洲. 所以說18天 (13個工作天)已寄出.
      由於政局不穩定及疫情影響, 好多消息都要看最新情況, 最新資訊可到這個facebook group 澳洲伴侶/配偶簽證分享看看或問問題: https://www.facebook.com/groups/775345429510381/

      Delete
  4. 你好, 請問領事館需要提前預約嗎?是否填表後帶同證件walk in 就可以?我在網站或google都搵唔到有預約方式🙏🏻Thank you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你好、我去的時候是walkin、但因為covid有些人說領事館不做、你需要打電話問一問

      Delete